Terug
Gepubliceerd op 14/12/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

di 05/12/2023 - 14:00 Gemeentehuis niveau -1

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 28.11.2023

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

      • SECRETARIAAT - Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 18.12.2023.

        Goedgekeurd

        Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 18.12.2023.

    • financiën

      • FINANCIEN - goedkeuring bestelbonnenlijsten 2023-44.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen. 

      • FINANCIEN - goedkeuring factuurlijsten 2023-230.

        Goedgekeurd

        De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau. 

    • personeel

      • PERSONEEL - Toekennen vergoeding aan personeelslid voor de gevolgen van het arbeidsongeval.

        Goedgekeurd

        Toekennen vergoeding aan personeelslid voor de gevolgen van het arbeidsongeval.

Namens Vast bureau,

Ann Van der Veken
Directeur Welzijn & Gezin

Patrick Lansens
Burgemeester