Terug
Gepubliceerd op 12/06/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

di 21/05/2024 - 14:00 niveau -1 gemeentehuis

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 14.05.2024

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

    • financiën

      • FINANCIEN - goedkeuring factuurlijsten 2024-89.

        Goedgekeurd

        De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau. 

    • personeel

      • PERSONEEL - Consolidatie arbeidsongeschiktheid personeelslid.

        Goedgekeurd

        Consolidatie arbeidsongeschiktheid personeelslid.

      • PERSONEEL - Kennisname vacature in het IBO (19u) en recyclagepark (5u) voor de functie van Poetshulp, E1-E3, voor de Poetsdienst Intern in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur.

        Goedgekeurd

        Kennisname vacature in het IBO (19u) en recyclagepark (5u) voor de functie van Poetshulp, E1-E3, voor de Poetsdienst Intern in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur.

Namens Vast bureau,

Lode Claeys
Algemeen directeur

Patrick Lansens
Burgemeester