Terug
Gepubliceerd op 17/01/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

di 07/01/2025 - 14:00 de raadzaal in het Sociaal Huis

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 19.12.2024

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

      • SECRETARIAAT - Verdeling bevoegdheden onder de leden van het college van burgemeester en schepenen/vast bureau voor de legislatuur 2025-2030.

        Goedgekeurd

        Verdeling bevoegdheden onder de leden van het college van burgemeester en schepenen/vast bureau voor de legislatuur 2025-2030.

    • financiën

      • FINANCIEN - goedkeuring factuurlijsten 2024-264.

        Goedgekeurd

        De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau. 

Namens Vast bureau,

Lode Claeys
Algemeen directeur

Patrick Lansens
Burgemeester