Terug
Gepubliceerd op 01/10/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

di 16/09/2025 - 14:00 de raadzaal in het Sociaal Huis

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 09.09.2025

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

    • financiën

      • FINANCIEN - goedkeuring factuurlijsten 2025-121.

        Goedgekeurd

        De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau. 

      • FINANCIEN - goedkeuring bestelbonnenlijsten 2025-33.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen. 

    • personeel

      • PERSONEEL - Principiële goedkeuring wijzigingen rechtspositieregeling, arbeidsreglement, reglement feedback en evaluatie, fietspolicy.

        Goedgekeurd

        Aan het vast bureau wordt principiële goedkeuring gevraagd voor:

        • Het voorstel tot wijziging van de rechtspositieregeling;
        • Het voorstel tot wijziging van het arbeidsreglement;
        • Het voorstel tot wijziging van het reglement feedback. 
        • Het voorstel van fietspolicy

        Na principiële goedkeuring wordt het overleg met de vakorganisaties doorlopen en kunnen de voorstellen voorgelegd worden aan de raad voor maatschappelijk welzijn. 

Namens Vast bureau,

Lode Claeys
Algemeen directeur

Patrick Lansens
Burgemeester