Terug
Gepubliceerd op 22/06/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

di 13/06/2023 - 14:00 vergaderzaal niveau -1 gemeentehuis

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 06.06.2023

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

      • SECRETARIAAT - Aktename briefwisseling

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt akte van de briefwisseling.

      • SECRETARIAAT - Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 27.06.2023.

        Goedgekeurd

        Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 27.06.2023.

      • SECRETARIAAT - Rapportering organisatiebeheersing 2022 door de algemeen directeur conform artikel 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.

        Goedgekeurd

        Rapportering organisatiebeheersing 2022 door de algemeen directeur conform artikel 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.

      • SECRETARIAAT - Rapportering klachtenbehandeling 2022 door de algemeen directeur conform artikel 303 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.

        Goedgekeurd

        Rapportering klachtenbehandeling 2022 door de algemeen directeur conform artikel 303 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.

      • SECRETARIAAT - Rapportering met betrekking tot de voorafgaandelijke wettigheid en regelmatigheidscontrole door de financieel directeur (visum) 2022.

        Goedgekeurd

        Rapportering met betrekking tot de voorafgaandelijke wettigheid en regelmatigheidscontrole door de financieel directeur (visum) 2022.

    • financiën

      • FINANCIEN - goedkeuring bestelbonnenlijsten 2023-21.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen. 

      • FINANCIEN - goedkeuring factuurlijsten 2023-108.

        Goedgekeurd

        De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau. 

    • sociale dienst

      • SOCIALE DIENST - Aanpassing reglementen · Kansenpas en Fonds Participatie en Sociale Activering · Sociale Kruidenier · Tussenkomst eerste leeftijdsmelk · Onderwijscheques

        Goedgekeurd

        Aanpassing reglementen

        • Kansenpas en Fonds Participatie en Sociale Activering
        • Sociale Kruidenier
        • Tussenkomst eerste leeftijdsmelk
        • Onderwijscheques

Namens Vast bureau,

Lode Claeys
Algemeen directeur

Patrick Lansens
Burgemeester