Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing.
De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.
Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 27.05.2024.
Rapportering organisatiebeheersing 2023 door de algemeen directeur conform artikel 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.
Rapportering klachtenbehandeling 2023 door de algemeen directeur conform artikel 303 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.
Rapportering met betrekking tot de voorafgaandelijke wettigheid en regelmatigheidscontrole door de financieel directeur (visum) 2023.
Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen.
De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau.
Namens Vast bureau,
Lode Claeys
Algemeen directeur
Patrick Lansens
Burgemeester