Terug
Gepubliceerd op 24/06/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

di 17/06/2025 - 14:00 de raadzaal in het Sociaal Huis

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 10.06.2025

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

      • SECRETARIAAT - Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 30.06.2025.

        Goedgekeurd

        Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 30.06.2025

      • SECRETARIAAT - Rapportering organisatiebeheersing 2024 door de algemeen directeur conform artikel 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.

        Ter kennis genomen

        Rapportering organisatiebeheersing 2024 door de algemeen directeur conform artikel 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.

    • financiën

      • FINANCIEN - goedkeuring bestelbonnenlijsten 2025-24.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen. 

      • FINANCIEN - goedkeuring factuurlijsten 2025-78.

        Goedgekeurd

        De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau. 

    • personeel

      • PERSONEEL - Niet aanvaarding arbeidsongeval personeelslid.

        Goedgekeurd

        Consolidatie arbeidsongeschiktheid personeelslid.

Namens Vast bureau,

Lode Claeys
Algemeen directeur

Stijn Ramboer
Derde schepen