Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing.
De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.
Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 30.06.2025
Rapportering organisatiebeheersing 2024 door de algemeen directeur conform artikel 219, lid 2 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017.
Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen.
De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau.
Consolidatie arbeidsongeschiktheid personeelslid.
Namens Vast bureau,
Lode Claeys
Algemeen directeur
Stijn Ramboer
Derde schepen