Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing.
De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.
Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen.
De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau.
Balie Sociaal Huis - Baliebediende
Maaltijddienst - Poetsdienst DCO - Aanpassing arbeidsduur en uurregeling - Kennisname
Inspectieverslag van de controle van POD MI betreffende FEAD.
Inspectieverslag van de controle van POD MI betreffende de wet van 02.04.1965, Recht op Maatshappelijke Integratie, Tijdelijke premie Covid, Stookoliefonds en Knipperlichten
Maaltijddienst - Vaststelling prijs maaltijden project 'Gezellige Tallore' 2022
Residentie Kutsershof - Overzicht kosten lift Schindler 2019-2020-2021-2022
Namens Vast bureau,
Ann Van der Veken
Directeur Welzijn & Gezin
Patrick Lansens
Burgemeester