Terug
Gepubliceerd op 19/09/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

di 13/09/2022 - 14:00 raadzaal De Brouwerij

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 06.09.2022

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

      • SECRETARIAAT - Aktename briefwisseling.

        Goedgekeurd

        Het college van burgemeester en schepenen neemt akte van de briefwisseling.

    • personeel

      • PERSONEEL - Openverklaring reguliere selectieprocedure voor de functie van projectmedewerker, C1-C2-C3, 25.00/38.00, voor de dienst Welzijn en Gezin in contractueel dienstverband.

        Goedgekeurd

        Openverklaring reguliere selectieprocedure voor de functie van projectmedewerker, C1-C2-C3, 25.00/38.00, voor de dienst Welzijn en Gezin in contractueel dienstverband.

Namens Vast bureau,

Lode Claeys
Algemeen directeur

Patrick Lansens
Burgemeester