Terug
Gepubliceerd op 01/04/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

di 29/03/2022 - 14:00 raadzaal De Brouwerij

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 24.03.2022

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

    • financiën

      • FINANCIEN - goedkeuring factuurlijsten 2022-50 en 2022-52

        Goedgekeurd

        De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau. 

      • FINANCIEN - goedkeuring bestelbonnenlijsten 2022-16.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen. 

    • personeel

      • PERSONEEL - Principiële goedkeuring voorstel tot toetreding OFP Prolocus voor het aanvullend pensioen van de contractuele personeelsleden.

        Goedgekeurd

        Aan het vast bureau wordt principiële goedkeuring gevraagd voor: 

        • Het voorstel tot toetreding OFP Prolocus voor het aanvullend pensioen van de contractuele personeelsleden. 

        Na principiële goedkeuring worden de onderhandelingen met de vakorganisaties doorlopen en wordt het dossier ter goedkeuring voorgelegd aan de raad voor maatschappelijk welzijn. 

Namens Vast bureau,

Ann Van der Veken
Directeur Welzijn & Gezin

Patrick Lansens
Burgemeester