Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing.
De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.
De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau.
Kinder Kansen Fonds - Actie kwaliteitsvolle winterschoenen en winterjas voor kinderen
Schuldhulpverlening - vzw Schuldbemiddeling - AV 29.04.2025
Assistentiewoningen Huyze Magnificat - Telefonische permanentie - Afsprakenkader
De Wallaart - Woning nr. 26 - Beëindiging huurovereenkomst
Namens Vast bureau,
Lode Claeys
Algemeen directeur
Patrick Lansens
Burgemeester