Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing.
De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.
Kennisname dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 20.12.2021.
Wijziging selectiecommissie in kader van de selectieprocedure voor de functie "technisch assistent-klusjeshulp".
Er werd in het vast bureau van 25.11.2021 kennis genomen van het beroep dat een van de partijen hoger beroep aangetekend heeft tegen het vonnis van 21.04.2021 van de Rechtbank van Eerste Aanleg West-Vlaanderen, afdeling Veurne. Op heden wordt een standpunt ingenomen omtrent het al dan niet aantekenen van een incidenteel beroep tegen de bevolen expertise.
Namens Vast bureau,
Lode Claeys
Algemeen directeur
Patrick Lansens
Burgemeester