Terug
Gepubliceerd op 30/08/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

di 20/08/2024 - 14:00 niveau -1 gemeentehuis

Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing. 

  • Besloten

    • secretariaat

      • SECRETARIAAT - Goedkeuring notulen vast bureau d.d. 06.08.2024

        Goedgekeurd

        De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.

    • financiën

      • FINANCIEN - goedkeuring bestelbonnenlijsten 2024-30.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen. 

      • FINANCIEN - goedkeuring factuurlijsten 2024-164.

        Goedgekeurd

        De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau. 

    • personeel

      • PERSONEEL - Beslissing vermindering arbeidsduurregeling voor onbepaalde duur bedeler maaltijddienst - annulatie

        Goedgekeurd

        Beslissing vermindering arbeidsduurregeling voor onbepaalde duur bedeler maaltijddienst - annulatie

Namens Vast bureau,

Ann Van der Veken
Directeur Welzijn & Gezin

Patrick Lansens
Burgemeester