Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing.
De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.
Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn d.d. 28.04.2025
Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen.
De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau.
Consolidatie arbeidsongeschiktheid personeelslid.
Er wordt een overeenkomst afgesloten met de firma Beuselinck Marc bvba voor het uitvoeren van depannages en herstellingswerken tijdens en buiten de werkuren in de assistentiewoningen van Huyze Magnificat.
Namens Vast bureau,
Lode Claeys
Algemeen directeur
Patrick Lansens
Burgemeester