Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing.
De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.
De facturen op de lijsten worden voorgelegd ter goedkeuring aan het vast bureau.
Het vast bureau neemt akte van en bekrachtigt de gedane bestellingen op de bestelbonnen.
GSD-V vzw - Jaarverslag 2022
Logo Brugge-Oostende - Algemene vergadering d.d. 06.06.2023
SOCIALE DIENST - SINE - Maaltijddienst en Klusjesdienst & Poetsdienst - Verlenging erkenning
Wagen maaltijddienst - Verkeersongeval 16.05.2023 - Total loss
Minder Mobielen Centrale - Viering 25-jarig bestaan
De Wallaart - Woning nr. 26 - Huurdersverplichtingen
De Wallaart - Tuinhuis
Namens Vast bureau,
Ann Van der Veken
Directeur Welzijn & Gezin
Patrick Lansens
Burgemeester