Het vast bureau heeft onderstaande agendapunten behandeld. De lijst met beknopte omschrijving van de besluiten van het vast bureau wordt, in overeenstemming met art. 287 van het Decreet voor het lokaal bestuur d.d. 22.12.2017, bekendgemaakt op de webtoepassing.
De notulen van de vergadering van het vast bureau worden onder de verantwoordelijkheid van de algemeen directeur opgesteld. Een lid van het vast bureau kan opmerkingen maken over de redactie van de notulen van de vorige vergadering. Als die opmerkingen door het vast bureau worden aangenomen, worden de notulen in die zin aangepast.
Het vast bureau neemt akte van de briefwisseling.
Kennisname jaarverslag informatieveiligheid 2023 DPO.
In de residentie Kutsershof worden de accumulatoren vervangen door een nieuwe energiezuinige elektrische verwarming. Het bestek en de lijst met aan te schijven firma’s worden ter goedkeuring voorgelegd aan het Vast Bureau.
Sociale Kruidenier - De Smoetstutte - Tevredenheidsenquête klanten
Kansenpas - Budget Kansenpas
Schuldhulpverlening - vzw Schuldbemiddeling - AV 23.04.2024
Namens Vast bureau,
Lode Claeys
Algemeen directeur
Patrick Lansens
Burgemeester